UF1-M2
Benvolguts al meu blog, el meu nom es Joel Baños, i socalumne d'arts grafiques. Aqui os deixo el primer treball de la UF1 de M2.
UF1: Classificació y obtenció d'imatge - 20 hores
Contingut:
·Identificació d'imatges
·Atributs de la imatge
·Classificació dels originals
-Original de to continu: Color i escala de grissos (fotografia revelada) (no te punt de trama).
-Original de to discontinu: Color i escala de grissos (imatge impresa) ( te punt de trama).
-Original de línia: Color i B/N
·Handicap al escanejar una imatge: Cuan la escanegem sortirá la trama, llavorns hi haurá doble trama i tindrem que destramarla.
·TRAMA: La trama és la base amb la qual les impremtes produeixen la imatge. Són un conjunt de punts que es distribueixen més o menys separats, creant així una imatge i el seu color. Si els punts estan mes junts creen colors mes foscos, si estan separats creen colors mes clars.
·Els pixels no tenen mida, i son numeros enters. Mes pixels mes definició.
Una polzada es 2,54 cm o 25,4 mm. La resolució d'una imatge es mesura per la quantitat de pixels que conté per pulgada.
·PPP: Pixels per polzades
Aqui tenim una practica que vam fer per
·Resolució per dispossitius digitals: 72 ppp
·Impressió: 300 ppp (Ofset, flexo,...)
·Impressió digital: 200 ppp a 300 ppp (depen del dispositiu)
Calcular la grandaria d'impressió sobre els ppp: Horitzontal:3000x2,54/300=25,4cm
Vertical:2000x2,54/300=16,93cm
Diagrama CIE Lab: es un mode de color: CMYK, RGB, Adobe RGB
Metodos de color: Són coordenades que permeten descobrir rl color del pxel
RGB- Red, Green, Blue - 16,7 milions de tonalitats (sintesis aditiva)
CMYK- Cian, Magenta, Groc, Negre- 4.000 milions de tonalitats (sintesis sustractiva)
Escala de grissos- 256 Tons
Mapa de bits- 2 tons - Blanc i negre
Sintesis additiva: La formacio dels colors a través de la suma de diferents colors.
Sintesis sustractiva: Es l'obtenció de colors per mescles de pigments de colors, s'extreu el color.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada